Kezdőlap » ÁSZF
ÁSZF
A vállalkozás impresszuma:
Szolgáltató: 9KARAKTER – Harmos Csilla ev.
Székhely: 2800 Tatabánya, Verseny utca 37.
Adószám: 48824068-2-31
Bankszámla:10103623-48594531-00000003
Képviseli: Harmos Csilla
Telefonszám:+36 20958 3310
E-mail: iroda@nagyravagyok.hu
Mely tevékenységeinkre terjed ki az ÁSZF?
Grafikai tervezés, nyomdai előkészítés.
Digitális és/vagy ofszet nyomdai kivitelezés.
Reklámdekoráció vagy reklámanyag gyártás.
Eladáshelyi reklámeszköz értékesítése vagy gyártás. Legyártott anyagok kihelyezése, felszerelése.
Cégünk munkanapokon 8:30-tól 16:30 óráig tart nyitva.
A kapcsolattartás kizárólag online vagy telefonon keresztül történik.
Az elkészült anyagok házhoz szállítással jutnak el a megrendeléskor megadott címre.
A fent megjelölt tevékenységek végrehajtására jogosultak vagyunk alvállalkozókat igénybe venni, akiknek tevékenységéért, magatartásáért teljes mértékben felelősséget vállalunk.
Árajánlat kérése:
Árajánlat a honlapunkon megjelölt „Árajánlatkérés” menüpont alatt az űrlap kitöltésével vagy az Impresszumban megjelölt email címen kérhető. Kérésére néhány órán belül válaszolunk. Amennyiben összetett árajánlat kérésről van szó, az ajánlatadás akár 1 napot is igénybe vehet.
Az ajánlatkérésnek tartalmaznia kell minden, a feladat megvalósításához szükséges információt. Nem megfelelő, hiányos adatszolgáltatás esetén írásban, telefonon egyeztetünk, értelmezhetetlen paraméterek esetén nem áll módunkban ajánlatot adni. Áraink nem tartalmazzák az ÁFÁT, és 10 napig érvényesek!
Az ajánlatkérésben, az egyéb paraméterek mellett kérjük a pontos szállítási címet és átvevő nevét, telefonszámát megadni.
Megrendelés: A megrendelésekkel kapcsolatos minden érdemi közlés (megrendelés, jóváhagyás, visszaigazolás, módosítás, észrevétel, egyéb érdemi nyilatkozat) írásban történik.
A nyomdai anyag késedelmes leadása módosíthatja a vállalt kivitelezési határidőt.
Anyagleadás:
Nyomdai file követelmények:
Négyzetes, téglalap, azaz nem íves forma esetén a PVC, habkarton, dibond tábla, épületháló, festővászon, molinó, vinyl öntapadó zászló, óriásplakát, roll-up nyomtatások nyomdai file-jait az alábbiak szerint kérjük:
JPEG, CMYK, 1:1, 50-300 dpi (mérettől függ), nyomdai jelek, vágójelek és kifutó nélkül, csak a vágott méret. A dpi számot árajánlatunkban közöljük.
Nyomdai file nevének tartalmi elemei:
A nyomdai file neve minden esetben tartalmazza az alábbi paramétereket:
Média neve (pl. dibond, molino, habpvc, epulethalo, festovaszon)
Méret (kis méreteknél mm-ben, nagy méreteknél cm-ben)
Darabszám (az adott file példányszámát)
Utolsó tagként pedig opcionálisan a cégnevet
Pl.: dibond_300x150cm_4db_cégnév
Kapott anyagokat kizárólag meglévő megrendelés esetén ellenőrizzük. Az első ellenőrzés – ha a kért fájlformátumban kapjuk – plusz költséggel nem jár, a további problémák – rossz méretezés, rossz file formátum – esetén díjat számolunk fel.
Másodlagos formátumban (PDF, CDR, EPS, AI) küldött anyagok esetében konvertálási díjat számolunk fel, nettó 500 Ft – 1 000 Ft/fájl. Az ebből eredő hibákért nem vállalunk felelősséget.
A fájlok fogadása:
10 Mb-ig: iroda@nagyravagyok.hu
10 Mb felett : elektronikus fájlküldő rendszerben pl.: wetransfer.com
Google Drive-ból nem dolgozunk.
Nyomtatóink CMYK színbontásban, Euroscale Coated v2 ICC színprofilban dolgoznak. Direkt színekben (Pantone), valamint RGB-ben készített munkákat minden esetben 4 színre bontva CMYK-ban kérjük.
Nem a nyomdai leadási paramétereknek megfelelő anyagok esetében reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A leadott anyag ellenőrzése:
1×: díjmentes: nyomtathatóság ellenőrzése (méret, vágójel, kifutó, képek, grafikai elemek felbontása)
Többszöri ellenőrzés: 300 Ft – 500 Ft/fájl/alkalom
A grafikában az ügyfél által beállított színek helyességéért, nyelvtani hibákért nem vállalunk felelősséget!
Grafikai beavatkozás:
Ha a leadott anyagokban bármilyen módosítás vagy javítás szükséges, szerkesztési költséget 13 000 – 20 000 Ft/óra díjat számítunk fel, amelyet előzetesen jelzünk.
Grafikai előkészítés, tervezés, nyomdai előkészítés megrendelés esetén:
Amennyiben a küldött anyag nyomdakésszé alakítását, vagy magát a teljes grafikai tervet mi végezzük, minden esetben látványtervet küldünk, amelynek elfogadása után indul a gyártás. A költségeket az árajánlatunk tartalmazza. Gépóradíjunk: 13-20 000 Ft, mely 2 módosítási kört tartalmaz, több változtatás további óradíjat jelent.
Képek, tervek, szellemi alkotások szerzői védelme:
Nem vállalunk felelősséget az ügyfél által adott képek felhasználhatóságának jogtisztaságáról.
Az általunk készített tervek, grafikák munkaközi példányai saját szellemi termékeink. Amennyiben a megrendelő saját felhasználás céljából igényt tart a szerkeszthető grafikai állományra, azt egyedi megállapodás alapján, külön díjazással tudjuk biztosítani.
Gyártási idő: Gépterheltségtől és nyomtatandó méret/darabszám függvényében 5-7 munkanap. Az árajánlat tartalmazza az elkészülés várható idejét. Sürgősségi kivitelezést gépterheltségtől függően minimum 50% felárral, és csak előzetes egyeztetéssel vállalunk.
Csomagolás: Sérülésmentesen kartonokba és buborékfólia felhasználásával, termelés szerinti optimális úton történik. Szelektált egyedi csomagolás külön díjazás ellenében kérhető, amelyet a megrendeléskor kérünk előre jelezni.
Szállítás: A termékeket zárt munkaterületű, iroda- és irodai személyzet nélküli nyomdában gyártjuk, melynek logisztikai eleme, hogy a nyomdában nincs átvétel, minden elkészült nyomdai termékünket a kért magyarországi helyszínre kiszállítjuk. A megrendelésnél kérjük feltüntetni a pontos szállítási címet és az átvevő telefonos elérhetőségét. A megrendelések házhoz szállítását saját futár és a GLS futárszolgálat végzi. A szállítási idő a rendelés legyártását követően 1-2 munkanap. Extrém időjárás esetén a szállítási idő eltérhet az ajánlatban jelzettől. Csomagfeladáskor értesítjük megrendelőinket, hogy tervezni tudjanak a közelgő szállítási nappal. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli. A kiszállítást munkaidőben, H-P: 8-18-között végezzük.
Fizetés:
A termékek ellenértéke az ajánlatban nettó ár + áfa bontásban kerül meghatározásra. A pontos számlázási információkat a megrendeléssel egy időben kérjük.
Első alkalommal történő megrendelés esetén 100 000 Ft -ig 100%, 100 000 Ft felett 70% előleg megfizetéséről Díjbekérőt állítunk ki.
A megrendelőnek a fennmaradó összeget átutalás útján, a termék átvétele után, a számlán található bankszámlaszámra a megadott határidőre kell kiegyenlítenie. Nem fizetés esetén a Ptk. szerinti késedelmi kamat kétszeresét számítjuk fel.
Tulajdonjog fenntartása: A vételár teljes kiegyenlítéséig az átadott/leszállított termékek tulajdonjogát fenntartjuk.
Helyszíni felmérés, kihelyezés:
Nagy vagy óriásméretű épületháló, molinó, cégtábla, kirakat öntapadós óriás matrica gyártása és általunk történő felhelyezése előtt helyszíni felmérést végzünk. A kiszállási és felmérési ktg. Budapesten 15- 20 000 Ft, vidéki kiszállás esetén +110 Ft / km). Nagyobb, összetettebb munkáknál megrendelés esetén a kiszállási/felmérési díj levonásra kerül a végösszegből.
Kisebb feladatoknál az árajánlat kérésekor kérjük a felhelyezési igényekkel kapcsolatos információkat leírni, fotóval, tervrajzzal dokumentálni a helyszín adottságait. Rosszul megadott felhelyezési paraméterek és méretek miatt az anyag újragyártásának költsége a megrendelőt terheli.
Garancia:
A nyomtatásnál használt festékekre a gyártó által megadott információk alapján 12 hónap UV garanciát vállalunk. Kiállításra szánt művészi nyomatok megrendelése esetén a megrendelő költségére próbanyomtatást végzünk. Színgaranciát csak ebben az esetben tudunk vállalni.
A hurkolt poliészter vagy selyemszatén termékekre 2 hónap anyagtartóssági garanciát vállalunk. (pl. céges zászló)
Nem tudunk garanciát vállalni:
az általunk legyártott anyagok helytelen technológiával történő kihelyezése miatt keletkező károkért, (pl. 12 Celsius fok alatti hőmérsékletben való kikényszerített felhelyezésért, vagy zászlók nem rendeltetésszerű használata)
eltérő időben készített munkák színegyezőségéért
helytelenül megadott méretek esetén
a szállítás közben keletkező sérülésekért, és a csomag leszállításának határidejéért
amennyiben az általunk készített termékek szélsőséges időjárási viszonyoknak van kitéve.
A legyártott termékek ellenőrzése minőségi, méret és mennyiségi szempontból a megrendelő feladata. Kérjük, hogy a megrendelt anyagot kihelyezés előtt ellenőrizzék. Az újbóli kiszállás és kihelyezés költsége a megrendelőt terheli.
A hibás teljesítést a lehető leghamarabb korrigáljuk és saját költségünkön eljuttatjuk a megrendelőhöz, de ezen felül felmerülő költségekre nem vállalunk felelősséget.
Vis maior:
Amennyiben a megrendelés teljesítését vis maior akadályozza, a gyártási és szállítási határidő változhat. A megrendelőink felé ezt minden esetben írásban közöljük, törekedve a kölcsönös megállapodásra. Vis maiornak minősül a területet érintő háború, fegyveres felkelés, terrorcselekmény, sztrájk, tüntetés, blokád, bojkott, a teljesítést lehetetlenné tevő természeti esemény.
Panaszkezelés: Vállalkozásunk szakmai tudásának legjavát adva törekszik a megrendelői igények minőségi kivitelezésére és határidőre való teljesítésére. Amennyiben a megrendelőnek mégis panasza van a teljesítéssel kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján közölheti.
A szóbeli panaszt megvizsgáljuk, szükség szerint orvosoljuk.
Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszoljuk, álláspontunkat megindokoljuk. Amennyiben a panasza elutasításra kerül, abban az esetben hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Panaszának elutasítása esetén hatósági (fogyasztóvédelmi) vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Jogvita
A szerződéssel és az ÁSZF-fel kapcsolatos jogügyletekre a hatályos magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Tatabánya, 2024. 01.01.